Last week kompeni aku buat paintball game kat Rimba Harmonis kat gombak. Ada sepuluh team yang join and CHAMPION of coz la team aku "SOLDADU". Rimba Harmonis Paintball ni kalo korang nak tau lebih lanjut search jer kat google. Tournament ni memang sangat2 enjoy. Ni la masa nak tembak saper2 staff yang kita tak puas hati (ada ka staff yang aku tak puas hati? hehehe). Bos besar pon turun padang. Ni ada sket jer gambar nak tunjuk kat sini.

Senarai nama team. Team aku soldadu masuk semi final.











Penyampaian hadiah tuk Champion!!! YEsssss.













Ni masa taklimat oleh Site Operator. Panjang lebar taklimat beliau. dekat sejam gak kot...lenguh siol kaki tunggu bila nak start main.










Suasana kat pondok komunis...hahaha












Bebudak tengah melantak makan tengahari yang di tapau dari KFC











Menara Sniper...yang malas berlari..duduk la atas nie.












Padang mini tuk speedball...ok la.












Suasana kat kem...












So, main kat Rimba Harmonis nie bagi aku kalo setakat sesama geng ok la..tempat dia kecik. Woodsball field ada 2, speedball ada 1. Apa lagi, try la...memang sedap tembak orang.

Jumaat, 30 April 2010 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "Rimba Harmonis paintball"

Write a comment